AK Partili Kaya, Fethiye'de şehit yakınları ve gazilerle buluştu
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Sosyal Politikalar Başkanı Fatma Betül Sayan Kaya, Fethiye Şat Burnu'nda TGA Yönetim Kurulu Üyesi Ercan Torunoğulları ev sahipliğinde düzenlenen programda şehit yakınları ve gazilerle bir araya geldi.
“Cumhurbaşkanımızın selamlarını getirdim”
Programda konuşan Fatma Betül Sayan Kaya, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın selamlarını ileterek, Anneler Günü vesilesiyle şehit anneleriyle bir araya gelmek istediklerini söyledi. Kaya, “Sizlere Ankara’dan Sayın Cumhurbaşkanımızın selamlarını getirdim. Bugün sizlerle Anneler Günü vesilesiyle bir araya gelmek istedik. Siz değerli şehitlerimizin anneleri, elleri öpülesi annelerimizle Anneler Günü vesilesiyle bir araya gelmek istedik. Hepinizin ellerinden öpüyoruz, hürmet ediyoruz” dedi. Şehit ailelerinin kendileri için emanet olduğunu ifade eden Kaya, “Kıymetli şehitlerimiz bu vatan topraklarında hür ve özgürce, bağımsızca yaşayabilmemiz için hayatlarını feda ettiler. Şehitlerimizin yakınları, anneleri, eşleri, kardeşleri, aileleri bize emanet. Biz hep bu bilinçle şehit yakınlarımızın her zaman yanında olduk. Onlara hizmet etmeyi bir şeref bildik” diye konuştu.
Bakmadan Geçme