Adanaspor, Fethiye'ye Gelirken Restoranda Mahsur Kalmıştı, Açıklama Geldi
Adanaspor, 11 Ekim Cumartesi günü Fethiyespor ile karşılaşmak için yola çıktığı esnada Antalya'da yemek molası vermiş, hesabı ödeyememesi sonucu teknik direktör Yüksel Yeşilova, IBAN yoluyla hesabı ödemişti. Adanaspor resmi sosyal medya hesabı olayı yalanlasa da teknik direktör Yeşilova olayı doğrulayacak nitelikte açıklamalarda bulundu.
Yeşilova ayrıca, “Ben olsam 3500 TL demezdim, 4100 TL ödendi derdim. Takım sıkıntı yaşamasın diye hep sustum. Bana ‘Yüksel Hoca tazminat peşinde’ diyorlar ama tesiste elektrik yok, su yok, masör yok, doktor yok. Sözleşmemi tek taraflı feshedebilirdim ama düzelir diye bekledim” sözleriyle kulüp içindeki mevcut duruma da dikkat çekti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor