Acılı baba maçta açtığı pankartla oğlunun hayalini gerçekleştirdi
Kemal Uzgaş, maçta açtığı pankartla asrın felaketinde kaybettiği oğlu Eren'in hayalini gerçekleştirdi.
“3 gün boyunca oğlumla birlikte yaşıyor gibi hissettim”
Hazırladığı pankartla duygulu anlar yaşayan 58 yaşındaki Kemal Uzgaş, "Depremde sanki kıyamet kopuyor gibiydi. Ben depremde annemin evinde bulunuyordum ve İskenderun'daki evimize gitmem 30 dakikamı aldı. Yıkılan evimizin enkazının üstünde büyük oğlum yukarıda bağırıyordu, eşim ve diğer oğlum ise enkaz altındaydı. İki gün sonra kendimiz çıkardık cenazeleri. Depremde eşim ve oğlumu kaybettim.
Bakmadan Geçme
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı