Acil Tıp Camiası MSKÜ öncülüğünde Akyaka'da buluştu
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Tıp Fakültesi Acil Tıp Anabilim Dalı öncülüğünde, 25-27 Nisan tarihleri arasında düzenlenen sempozyumunda Acil Tıp camiası Akyaka'da buluştu.
Ege Bölgesi’ndeki illerden birçok acil tıp hekiminin bir araya geldiği sempozyum, 15 farklı merkezden yaklaşık 150 hekimin katılımıyla yapıldı. 3 gün süren sempozyumda, acil tıptaki güncel gelişmeler, klinik yaklaşımlar ve akademik iş birlikleri ele alındı.
Sempozyumun açılış konuşması MSKÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hatice Hicret Özkoç, Muğla İl Sağlık Müdürü Dr. Ali Burak Mülayim ve Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Süleyman Cüneyt Karakuş tarafından yapıldı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor