70 Yıllık Hasret Sona Erdi: Bozburun İçme Suyu Projesi Açıldı
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Marmaris'te 70 yıldır su sıkıntısı yaşayan 6 Mahallenin bu sorununu, tamamen ortadan kaldıran 'Bozburun Yarımadası İçme Suyu Projesi'nin açılış töreni yapıldı.
Bozburun Mahallesi Kapıkkıyı mevkiinde gerçekleşen töreninin açılış konuşmasını suya kavuşan Turunç, Bozburun, Selimiye, Söğüt, Taşlıca ve Bayır Mahalleleri adına Bozburun Mahalle Muhtarı Mehmet Bozdemir yaptı. Bozdemir konuşmasında “Bu güzel günümüzde bizleri yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederim. Bu hayırlı hizmeti bize sunan başta Büyükşehir Belediye başkanım Ahmet Aras ve emeği geçen herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum” dedi.
-
bozburun içme suyu projesi
-
muğla büyükşehir belediyesi
-
su sıkıntısı çözümü
-
kuraklık ve su kaynakları
-
kanalizasyon ve arıtma tesisi
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı