68 Yaşındaki Hastanın Organları İzmir ve Muğla'da 3 Kişiye Umut Oldu
Uşak Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde beyin ölümü gerçekleşen 68 yaşındaki hastanın organları, İzmir ve Muğla'daki üç hastaya nakledildi.
Hastadan alınan karaciğer İzmir’de, böbrekler ise İzmir ve Muğla’da organ bekleyen hastalara nakledilerek üç ayrı kişiye yaşam umudu oldu. Konuya ilişkin açıklama yapan Uşak Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekim Vekili Op. Dr. Murat Yanar, organ bağışının önemine dikkat çekerek, "Organ bağışı, hayat kurtarmanın en anlamlı yollarından biridir.
-
uşak organ bağışı
-
izmir organ nakli
-
muğla böbrek nakli
-
beyin ölümü organ bağışı
-
hayat kurtaran bağış
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret