5 BİN ÖĞRENCİYE KIZAMIK AŞISI
Fethiye Toplum Sağlığı Bulaşıcı hastalıklar birimi tarafından Fethiye Karslıoğlu İlköğretim Okulu anasınıfı 1 ve 8 sınıf öğrencilerine kızamık aşısı yapıldı.
Fethiye Toplum Sağlığı Bulaşıcı hastalıklar birimi tarafından Fethiye Karslıoğlu İlköğretim Okulu anasınıfı 1 ve 8 sınıf öğrencilerine kızamık aşısı yapıldı.
Fethiye'de tüm okullarda toplam 5 bin öğrenciye aşı yapılacağını belirten yetkililer uygulamaya Fethiye Mustafa Karslıoğlu ilköğretim okulundan başladıklarını dile getirdiler. Her yıl rutin olarak yapılan kızamık aşısı ile ilgili bilgi veren Fethiye Toplum Sağlığı Bulaşıcı Hastalıklar birimi görevli doktoru Mustafa Koray Aslan " Her yıl anasınıfı 1 ve 8 sınıf öğrencilerine yapılan kızamık aşılarına bu yıl Mustafa Karslıoğlu ilköğretim okulundan başladık.
Fethiye Toplum Sağlığı Bulaşıcı Hastalıklar birimi olarak Fethiye'de toplam 5 bin öğrenciye aşı yapacağız" diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da bıçaklı saldırgan paniği
Muğla Hava Durumu 23 Haziran 2026: Muğla'da En Sıcak Günlerden Biri Yaşanacak
Milas'ta çıkan zirai yangın kısa sürede kontrol altına alındı
Seydikemer Kaymakamı Dilekli, sanayi esnafıyla bir araya geldi
Muğla için orman yangını risk uyarısı yapıldı
Muğla’da 22 bin 730 şahıs sorgulandı