31 Mayıs Dünya Tütünsüz Günü'nde Menteşe'de farkındalık ziyareti
Dünya Sağlık Örgütü tarafından 'Dünya Tütünsüz Günü' ilan edilen 31 Mayıs'ta Menteşe Kaymakamı ve BMİKK üyesi kurum temsilcileri Menteşe'deki umuma açık işletmeleri ziyaret ettiler.
31 Mayıs, tütün ürünü kullanımının sağlık ve diğer zararları konusunda toplumda farkındalık oluşturmak, tütün ürünü kullananlara bırakmaları yönünde bilinç kazandırmak ve sağlıklı yaşam davranışlarını geliştirmek amacıyla Dünya Sağlık Örgütü tarafından ‘Dünya Tütünsüz Günü’ olarak ilan edildi.
-
dünya tütünsüz günü
-
menteşe
-
kaymakam mehmet eriş
-
tütün denetimi
-
sigaranın zararları
-
tütünle mücadele
-
halk sağlığı
Bakmadan Geçme
Ali Somyürek Üçlü Masa'yı Ziyaret Etti
Fethiye’de Özcan Kıvrak 22. ölüm yılında lokma hayrı ile anıldı
Yatağan'da tıra arkadan çarpan otomobildeki Rus kadın hayatını kaybetti
Muğla'da kum zambaklarıyla ünlü SARÇED Plajı'nda yangın tatbikatı yapıldı
Fethiye’de tekstil atölyesinden geniş üretim ağı: Kurumlara ve okullara özel kıyafet üretimi
Fethiyespor Taraftarlar Derneği'nden Yönetime Sert Çağrı: