- Haberler
- Ekonomi
- 30 yıl önce deneme amaçlı ilk fidan dikildi, bugün 300 dönümden fazla alanda üretiliyor
30 yıl önce deneme amaçlı ilk fidan dikildi, bugün 300 dönümden fazla alanda üretiliyor
Antalya'nın Gazipaşa ilçesinde mango hasadı başladı. Aynı gün, ilçede üretilen mangolar için coğrafi işaret belgesi başvuru süreci de başlatıldı. Yaklaşık 300 dönüm alanda üretimi yapılan mango, bölgenin iklimine uygun, az suyla yetiştirilebilen ve geleceği parlak bir meyve olarak öne çıkıyor.
300 ağaçla başlayıp 700 ağaca ulaştı
Üretici Ahmet Karagöz, 2019 yılında başladıkları üretim serüveninde bugün 7000 mango ağacına ulaştıklarını belirtti. Sadece bir türde değil, birden farklı türde üretim gerçekleştirdiklerini belirten Karagöz, "İlk 2019 yılında 300 ağaçla başlamıştık. Şu an 65 dönüm arazide 7000 mango ağacı ektik. Şu an 36 dönüm yerde hasat yapmaktayız. 6-7 tane çeşitle bu işi götürüyoruz" dedi.
Bakmadan Geçme
Bodrum açıklarında 40 metre derinliğe uzanan kesintisiz deniz çayırı kuşağı belirlendi
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor