3 kişilik aile yedikleri tavuktan hastanelik oldu

Bursa'nın İnegöl ilçesinde 3 kişilik aile, yedikleri tavuk sonrası zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!