25 öğretmen yemin etti
Muğla il Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 24 Kasım öğretmenler günü çerçevesinde Muğla'da program düzenlendi. Programda 13 ilçeden adaylıkları kalkan 25 öğretmen yemin etti.
Program sonunda yarışmalar soncunda dereceye giren öğrencilere plaket taktim edildi. Programa Muğla Valisi İdris Akbıyık, Muğla Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Cumhur Çoban, Muğla İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Ali Gemalmaz, Menteşe Kaymakamı Mehmet Eriş, , Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kömürcü, kurum müdürleri, siyasi parti temsilcileri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.
Bakmadan Geçme
MUSKİ’den Marmaris’te atık su altyapısına 17 Milyon TL’lik yatırım
Fethiye’de ‘UTTS Montajları’ hız kazandı
Dünya turizm köyü ve Sakin Kent Akyaka kadın muhtara emanet
Fethiye Devlet Hastanesi’nde yaz sezonuyla birlikte yoğunluk artışı
Yatağan'da çöplük yangını
Menteşe Devlet Hastanesi Afet ve Acil durumlara karşı teyakkuzda