23 Nisan'da Muğla çocukların neşesiyle renklendi
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından hazırlanan etkinlikler kapsamında çocuklar için özel alanlar oluşturuldu, oyunlar, atölyeler ve gösterilerle dolu dolu bir bayram programı hayata geçirildi. İlçelerde eş zamanlı düzenlenen etkinlikler sayesinde hem kırsalda hem de merkezde yaşayan çocuklar bayram sevincini birlikte yaşadı.
Kent Meydanında renkli şenlik
Kentte düzenlenen etkinliklerin merkezinde ise Menteşe Kent Meydanında gerçekleştirilen büyük 23 Nisan Şenliği yer aldı. 23 Nisan Perşembe günü düzenlenen programda çocuklar tiyatro gösterileri, yenilikçi atölyeler, eğlenceli etkinlikler, yarışmalar ve oyunlarla doyasıya eğlendi. Palyaço gösterileri ve sürpriz hediyelerle renklendirildi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı