2025 yılında Muğla'da 2 milyon araç denetlendi
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Ekim ayı 'Medya Buluşma' toplantısında emniyet, jandarma ve Sahil Güvenlik ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar hakkında bilgi verdi. Vali Akbıyık, terör, asayiş, trafik, kaçakçılık, uyuşturucu, organize suçlar, düzensiz göç, siber suçlar gibi kolluk kuvvetleri tarafından yürütülen çalışmalar hakkında bilgi verdi ve sunum yapıldı.
"2025 yılında 2 milyon 64 bin araç denetlendi"
2025 yılının 8 aylık döneminde Muğla nüfusunun iki katı araç denetlenirken, Vali Akbıyık 302 bin 241 araç sürücüsüne idari para cezası uygulandığını açıkladı. Vali Akbıyık, "2025 yılında gerçekleştirilen trafik denetimlerinde 2 milyon 64 bin 15 araç denetlenerek, bunlardan eksiklikleri tespit edilen 302 bin 241 araç sürücüsüne idari para cezası uygulanmış, 10 bin 504 araç trafikten men edilerek, 3 bin 147 sürücünün belgesi geçici olarak geri alınmıştır" dedi.
Bakmadan Geçme
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı
Muğla'da iki kamyonetin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı
Fethiye Hava Durumu 25 Haziran 2026: Sıcaklık Yükseliyor
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı