2019'daki kayıp dosyasından cinayet çıktı: Eşini öldürüp parçaladı
İstanbul Maltepe'de 2019 yılında kayıp olarak aranan Özbekistan uyruklu kadının, eşi tarafından öldürüldükten sonra parçalanarak çöp konteynerine atıldığı ortaya çıktı. Luminol yöntemle 7 yıllık kan izleri ortaya çıkarılırken, olayla ilgili 2 şüpheli gözaltına alınarak adliyeye sevk edildi.
Edinilen bilgilere göre; İstanbul Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Kayıp Şahıslar Büro Amirliği ekipleri, İl Emniyet Müdürü Selami Yıldız'ın talimatıyla raflarda bekleyen eski kayıp dosyalarını yeniden incelemeye aldı. Yapılan çalışmalar kapsamında, Özbekistan uyruklu Khurriyat Tursunboeva'dan (36) 2019 yılından bu yana haber alamayan ablası S.Z. tarafından Anadolu Cumhuriyet Başsavcılığı'na yaptığı kayıp başvurusu yeniden değerlendirildi. Soruşturma kapsamında özel ekip kuran polis, kadının Maltepe'de yaşadığı apartmanda komşuların bilgisine başvurdu. Komşular, o dönem Tursunboeva'nın eşi E.Y'nin (37) kendilerine eşinin deport edilerek ülkesine gönderildiğini söylediğini, aynı dönemde evden kötü kokular geldiğini ve E.Y'nin kokunun güvercin beslemesinden kaynaklandığını iddia ettiğini anlattı.
Bakmadan Geçme