- Haberler
- Güncel
- 2 yıldır yaşadığı mağaradan konteynere taşınan adam, 'Mağaradayken konteynerden daha huzurluydum'
2 yıldır yaşadığı mağaradan konteynere taşınan adam, 'Mağaradayken konteynerden daha huzurluydum'
Hatay'da depremden sonra yerleştiği mağarada yaşamaya başlayan Ali Bozoğlan, Hatay Valiliği tarafından kendisine tahsis edilen ikinci yuvası olan konteynere yerleşti. Konteynere yerleştikten sonra huzurunun kaçtığını ifade eden Bozoğlan, haftanın birkaç gününü mağarasında ve birkaç günü de konteynerinde geçireceğini ifade ederek 'Mağaradayken konteynerdan daha huzurluydum' dedi.
İnsanlardan uzakta yaşamak için 2 yıl önce mağaraya yerleşen Bozoğlan, depremden sonra huzuru ve sakinliği yaşadığı mağarada bulmuştu. Depremden bu yana mağarada yaşayan Bozoğlan'a Hatay Valiliği yardım elini uzattı. Mağarada yaşayan Bozoğlan'ı ziyaret eden Hatay Valiliği ekipleri, mağara adamını konteynerde yaşamaya ikna etti. Hatay Valiliği'nin kendine tahsis ettiği konteynerin ikinci evi olduğunu ifade eden Bozoğlan, mağarada yaşarken daha huzurlu ve mutlu olduğunu belirtti.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor