2. Seydikemer Tarım Fuarı'nda İkinci Gün Yoğunluğu
2. Seydikemer Tarım Fuarı'nın ikinci gününde vatandaşlar fuar alanına yoğun ilgi gösterdi. Tarım ve hayvancılık sektörüne yönelik yeniliklerin sergilendiği etkinlikte, üreticiler ve sektör temsilcileri ziyaretçilerle bir araya geldi.
Milletvekili Yakup Otgöz, Seydikemer’in tarım potansiyelinin her geçen gün daha da güçlendiğini belirterek, üreticilerin desteklenmeye devam edeceğini ifade etti. Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli ise fuarın hem üreticiler hem de vatandaşlar açısından önemli bir buluşma noktası olduğunu vurguladı.
Bakmadan Geçme
Muğla'dan Doğu Akdeniz'e Açılan TCG Derya Tatbikatta Görev Başında
Muğla’nın kütüphane karnesi açıklandı
Fethiye'de 'Geleceğe Sahip Çık' çağrısı: Bağımlılığa geçit yok
MEAH’ta 4 kalp ameliyatı başarıyla gerçekleştirildi
Fethiye'de hukukçudan nafaka yorumu: 'Her dosya kendi gerçeğiyle değerlendirilmeli'
Fethiye'de Anadolu'nun renkleri sahneye taşındı: Halk Oyunları Gecesi'ne yoğun ilgi