'2. Karya Dostluk Sempozyumu' Rodos Adası'nda düzenlendi
Muğla Dişhekimleri Odası (MDO) ile 12 Adalar Dişhekimleri Odası'nın her yıl karşılıklı olarak düzenlediği 'Karya Dostluk Sempozyumu' nun ikincisi Rodos Adası'nda gerçekleştirildi.
MDO’dan yapılan açıklamaya göre, 12 Adalar Dişhekimleri Odası ev sahipliğinde, iki ülke diş hekimleri odalarını bir araya getiren etkinlik, bilimsel paylaşımların yanı sıra dostluk ve iş birliği mesajlarının da verildiği bir buluşma oldu.
Sempozyumun gala gecesine, Türkiye'nin Rodos Başkonsolosu Mebşure Taşkın, Türk Dişhekimleri Birliği (TDB) Başkanı Fatih Güler, Genel Sekreteri Gassan Yücel, merkez yönetim kurulu üyeleri ile Türkiye’den oda başkanları ve temsilcileri katıldı.
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları