2 AYDIR TELEFONLAR ÇALIŞMIYOR
Muğla'nın yeni ilçelerinden Seydikemer'e bağlı zorlar mahallesinde tam 60 gündür telefonların çalışmadığı iddia edildi.
Muğla’nın yeni ilçelerinden Seydikemer’e bağlı zorlar mahallesinde tam 60 gündür telefonların çalışmadığı iddia edildi. Zorlar mahallesi sakinleri defalarca Fethiye’deki Telekom yetkililerine sorunu ilettiklerini ancak çözüm bulamadıklarını iddia ettiler.
Zorlar mahalle sakinlerinden Türkmersan sahibi Mehmet Türkmen mahallede 2 aydan bu yana telefonların çalışmadığını aradığı yetkililerin hurdacıların telefon hattındaki kabloları çalmalarından dolayı arızanın devam ettiğini bildirdiklerini, bu sorunu çözmek için hiçbir yaklaşımda bulunmadıklarını” söyledi. Türkmen “Burada 60 gündür telefonlarımız kesik. Muğla'da, Fethiye'de Seydikemer'de aramadığımız yetkili kalmadı. Burası ihracat yapan bir firmadır. 60 gündür telefonlarımızın kesik olması büyük bir sıkıntıya sokuyor. Arızayı aradığımda hurdacılar telefon hattını çaldı diyorlar. Fakat internet hattımız yok. Yetkililer gelip bakmadı. Gerçekten mağduruz. Abone olmamıza rağmen kullanmadığımız telefonun parasını ödüyoruz. Böylede bir sıkıntımız var” dedi. Türkmersan yetkilisi Tayfun Ceylan'da “eğer kablo çalınsa internette çalışmaz. Görülen burada telekom çalışma yapmıyor" dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor