- Haberler
- Sağlık
- 14 yıl önce '3 aylık ömrün kaldı' dediler: Şimdi yeniden yürümenin heyecanını yaşıyor
14 yıl önce '3 aylık ömrün kaldı' dediler: Şimdi yeniden yürümenin heyecanını yaşıyor
Çorum'da 14 yıl önce, kanser sebebiyle 3 ay ömür biçilen kadın, gördüğü tedavi sayesinde yeniden yürümeye başlamanın sevincini yaşıyor. Yıllarca ölüm korkusuyla yaşadığını ifade eden kadın, yeniden yürüyebilmenin heyecanını yaşadığını ifade etti.
Çorum'un Sungurlu ilçesinde yaşayan 53 yaşındaki Nalan Erkoç'a, 14 yıl önce servikal kanser teşhisi konuldu. Bir çocuk annesi olan Erkoç, 2011 yılında yakalandığı kanser sebebiyle tedavi görmeye başladı. Tedavi esnasında yapılan yanlış bir uygulama sebebiyle bacaklarındaki sinirlerin zarar görmesi neticesinde 8 sene içerisinde yürüme kabiliyetini kaybeden Erkoç'a gittiği hastanelerde hastalığı sebebiyle yaklaşık 3 aylık ömrünün kaldığı söylendi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı