12 Bin Üretici Ucuz Motorine Kavuşacak
Milas Belediyesi ile Milas Süt Üreticileri Birliği arasında imzalanan iş birliği protokolü kapsamında 12 bin üreticinin indirimli faydalanabileceği akaryakıt istasyonu açılması için adım atıldı. Protokol kapsamında yem, gübre, tohum, ekipman satışı da ortaklara ve üreticilere indirimli olarak verilecek. İmza töreninde konuşan Başkan Tokat, 'Türkiye'de yakın zamanda gıda krizi kapıda' diyerek üreten çiftçiyi her zaman destekleyeceklerini dile getirdi.
İLK AŞAMA UCUZ AKARYAKIT
Milas Süt Birliği ile Milas Belediyesi arasında imzalanan protokol, çiftçilerin girdi maliyetlerinin başında gelen akaryakıt maliyetlerini düşürecek. Proje kapsamında tesis içine konuşlandırılacak köy pompası ile üreticilere indirimli yakıt satışı yapılacak. Yem, gübre, tohum, ekipman satışı üreticilere uygun fiyatlı olarak verilecek.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı