112 AÇM'den Muğla Büyükşehir Belediyesi'nde farkındalık çalışması
Muğla 112 Acil Çağrı Merkezi tarafından, 'Tek Numara 112' farkındalık çalışmaları kapsamında Muğla Büyükşehir Belediyesi 2 nolu hizmet binasında tanıtım faaliyeti gerçekleştirildi.
112 Acil Çağrı Merkezinden yapılan bilgilendirmede, "Gösterdikleri ilgi ve misafirperverlikleri dolayısıyla Muğla Büyükşehir Belediyesi yöneticileri ve tüm kurum çalışanlarına teşekkür ederiz. Kurumlar arası iş birliğiyle yürütülen bu tür farkındalık çalışmalarının, vatandaş odaklı kamu hizmetini daha da güçlendireceğine inanıyoruz. Birlikte çalışıyor, birlikte güçleniyoruz" denildi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor