112 Acil Sağlık Hizmetleri Haftası etkinlikleri devam ediyor
112 Acil Sağlık Hizmetleri Haftası etkinlikleri devam ederken, İl Sağlık Müdürü Dr. Ali Burak Mülayim ve beraberindeki heyet Muğla Valisi İdris Akbıyık'ı makamında ziyaret etti.
Muğla İl Sağlık Müdürü Dr. Ali Burak Mülayim Vali Akbıyık’a Muğla’da sürdürülen sağlık hizmetleri konusunda bilgi verirken, Vali Akbıyık 112 Acil Sağlık Hizmetleri çalışanlarının gücünün 7/24 esaslı ve özveri ile çalışan sağlık personelinden kaynaklandığını belirtti.
Bakmadan Geçme
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları
Makam odasına sığmayan buluşma: Göreve dönen Başkan Karaca’yı CHP İlçe Heyeti ziyaret etti