- Haberler
- Kültür Sanat
- 100 Yaş Evi Üyeleri Yazlık Sinema Günleri'nde Buluştu
100 Yaş Evi Üyeleri Yazlık Sinema Günleri'nde Buluştu
Muğla Büyükşehir Belediyesi 100 Yaş Evi üyeleri için geleneksel yazlık sinema günlerini başlattı.
Bu kapsamda faaliyetlerini sürdüren Nilüfer Caner 100 Yaş Evi’nde yaz dönemi için özel olarak düzenlenen “Geleneksel Yazlık Sinema Günleri” başladı. Etkinlik kapsamında şimdiye kadar 14 farklı film gösterime sunulurken, bu yılın ikinci gösteriminde üyelerin yoğun katılımıyla “Elveda Katya” ve “Yengeç Sepeti” filmleri izlendi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de kadın hakları vurgusu: ‘Bilinçlenmek şiddete karşı en güçlü adım’
Marmaris'e 'MSC Divina' kruvaziyeri 4 bin 121 turist getirdi
Bodrum Belediyesi denetime kendi işletmesinden başladı
Muğla'da yol kenarına atılan sigara izmariti yangın çıkardı
Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinin ‘Otobüs’ oyunu beğeni ile izlendi
Fethiye Otogarı'nda yoğunluk: Peronlarda hareketlilik arttı