1,5 yıl astım tedavisi gördü, gerçek bambaşka çıktı
Diş tedavisi sonrası 50 yaşındaki hastada başlayan nefes darlığı ve öksürük şikayetlerinin altındaki neden, yuttuğu silikon çıktı. 1,5 yıldır astım teşhisi konulup tedavi alan hastanın, silikonun çıkartılmasıyla şikayetleri ortadan kalktı.
Şenyiğit, o maddenin zamanla akciğer yapısının özelliğini aldığını ve orada yabancı bir madde olarak kaldığına değinerek, "Hastamıza maalesef 2 yıldan beri astım tanısı konulmuş ve sürekli tedavi verilmiştir. Hasta bize geldiği zaman yapılan tomografide sağ akciğer ana bronşun distalinde şüpheli lezyon gördük. Uyguladığımız bronskokopide yabancı maddenin silikon olduğunu tespit ettik. Onu çıkardıktan sonra da hastada bir rahatlama meydana geldi" dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor