1,5 ton işlenmiş patates imha edildi
Antalya'da Kepez Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ile Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, otel ve restoranlara işlenmiş patates sağlayan tesisi denetledi. Hijyen dışı koşullarda üretim yapan işletmede 1,5 ton patates imha edildi.
Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz, sağlıksız ve denetimsiz üretime karşı kararlı olduklarını vurgulayarak şu açıklamayı yaptı:"Hemşehrilerimizin sofrasına sağlıksız gıdaların ulaşmasına asla izin vermeyeceğiz. Kepez Belediyesi olarak denetimlerimizi sıklaştırıyor, halkımızın sağlığını korumak için tüm kurumlarla iş birliği içerisinde çalışıyoruz. Vatandaşımızın güvenliği ve sağlığı bizim için her şeyden önce geliyor. Kaçak ve hijyen dışı üretim yapanlara göz yummayacağız."
-
Antalya,Kepez Belediyesi Zabıta Müdürlüğü
-
Tarım,Orman Müdürlüğü,otel
-
restoran
-
işlenmiş patates,Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz
-
denetim
Bakmadan Geçme
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'