- Haberler
- Kültür Sanat
- 04.17'de En Acı Sergi
04.17'de En Acı Sergi
2023 yılında 53 bin 537 vatandaşımızın ölümüne neden olan Kahramanmaraş merkezli 7.7 ve 7.6 şiddetindeki depremin 2'nci yıl dönümünde Muğla'nın Menteşe ilçesinde sabah saat 04.17'de deprem bölgesinde çekilen fotoğraflara bağlı kalınarak ressam Ayten Taşpınar tarafından yapılan 60 yağlı boya eserin açılışı yapıldı.
"Toplum vicdanına büyük bir katkı"
Sergi ile acıların bir kez daha yaşandığını açıklayan Menteşe Belediye Başkan Yardımcısı Merve Fidem Barut, "Bu sergi Ayten hocamın toplum vicdanına yaptığı büyük bir katkı. Yüzümüze tokat gibi çarptı. Aslında bir on binlerce insanın, ona etki eden çok daha fazla insanın, koca bir kentin yıkılışını gördük. Yaralarımızı sarmadığımızı, acılarımızı bir kez daha bu sergi tokat gibi yüzümüze çarptı. Umarım bir farkındalık olur, bir katkı olur" dedi.
-
Kahramanmaraş merkezli deprem
-
Muğlanın Menteşe ilçesi
-
deprem bölgesinde çekilen fotoğraflar
-
ressam Ayten Taşpınar
-
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı